Rädsla...

är ingen trevlig känsla det vet vi ju alla. Jag är rädd för mycket just nu. Rädd att jag inte orkar hålla tempot på jobbet, att jag ska göra fel, att de andra inte ska vara nöjd med mig osv osv....Jag är rädd att filket omkring inte ska orka med att jag mår som jag gör. Ja, nog om det, jag fick frågan om hur det hade varit den där gången för sex år sen när jag var i en liknanade situation, ja en del minns jag men annat inte så när jag av en händelse sprang på min dagbok från den tiden fick jag fatt i den och den kommer snart att bli mitt sällskap i sängen, fast jag vet att det inte är en trevöig läsning. Men det kanske är en bra terapi, vad vet  jag.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hallå!

Pengarna handlar om att dottern satt barnvakt i somras och har ännu inte fått pengarna. det handlar om en månadslön ung.

Fröhoppningsvis kommer de imorrn. Med det har vi ju hört i 10 veckor nu.

Kram

2010-09-29 @ 22:09:08
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0