Tisdag idag tror jag...

ja nu är jag kanske inte så förvirrad men man kan bli förvirrad för mindre, särsklit dagvill...När jag vaknade för en stund sen kändes det bra, bättre än på länge faktiskt. Och för en gångs skull har jag faktiskt inget jag måste göra idag...härlig känsla det ska jag säga, så nu fortsätter vi så en bra dag fortsätter vara en bra dag! Ska fundera på vart de gamla breven ligger som min kära syster vill läsa. Hon skickade igår en dikt till mig som en gammal man i värmland skrivit om vår farfar och farmor, det var riktigt roligt att läsa på värmlandsmål.

Kommentarer
Postat av: anna

värmlands mål är sugit, så det så! ;) Men hejja dig för en bra dag<3

2010-09-07 @ 10:09:37
URL: http://saywhatnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0