Vi får väl se vad detta blir för inlägg, men iallafall....

Som vanligt när jag tänker blogga så finns det hundra saker i huvudet men som vanligt vet jag inte vart jag ska börja eller vad jag ska skriva om...Jag har varit på psykriatiska mottagningen i Hässleholm idag....Besöket gick bra ända tills han sa att det inte var konstigt att jag mådde som jag gjorde och att det faktiskt är tillåtet att inte orka alltid...Jag fick iallafall rådet att ta hand om det som är bra omkring mig just nu, dvs tre av barnen och kärleken. Och kanske satte han huvudet på spiken när han hittade problemet, ja jag vet inte men trött är jag. Ibland känner jag mig väldigt utnyttjad, tex just nu....det är så lätt för vissa att utnyttja när man alltid har hjälpt till så ser de bara sina egna problem...och de gör aldrig fel heller.

Kommentarer
Postat av: Karin

Kära vän <3 Förstår precis hur du känner. Det är alltid lätt att " utnyttja " dom som är svaga. Jag tycker att jag har mått hyfsat någon vecka , men idag är det skit igen , det går upp och ner som en berg o dalbana och mår man psykiskt dåligt läker det inte på någon vecka ! Nä , det kan ta månader , ja år om det är illa. Men , Anneli man får glädjas åt det lilla o försöka se positivt trots allt. Sköt om dig , tänker ofta på dig. Kram Karin.

2010-09-14 @ 19:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0