Länge länge sen...

Inte för att tanken på att blogga inte funnits men ja det har inte blivit men jag borde för min egen skull försöka för jag håller tankeverksamheten igång och kanske blir den mer sund av att blogga vad vet jag. Så vad har hänt? ja, allt och inget kanske......Tanken för dagen i huvudet är kanske varför man hela tiden måste ha saker som ska lösas?? Ja, ja jag vet det har alla och det är inte mer synd om mig än om någon annan, men jag är så innerligt trött på det...Och hela mitt vuxna liv sen jag lämnade barndomshemmet har jag löst och löst...mina och andras. Ibland även utanför familjen. Är det konstigt jag är trött och tom, jag bara undrar..... Just nu känns det som jag lämnar över allt på min Mats....inte särskilt stolt över det och definitivt inte så jag brukar vara, men jag hittar inte själv tråden just nu....det bara är så....förlåt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0