18 augusti....

En ganska vanlig dag idag tycker jag. Mycket plock, lite trädgårdsarbete och en del funderingar. Igår tyckte jag mig känna att jag liksom inte räcker till för alla som jag skulle vilja, och när jag sa det till den det gällde igår fick jag svaret ja men Anneli, du finns ju alltid här för mig. Men räcker det när man känner att man vill så mycket mer men vet inte hur? Ja, jag vet inte. En annan tanke jag haft idag är att det känns ibland som man tappar vänner, ja ni vet ekorrhjulet rullar på och vissa hinner man inte träffa kanske av olika anledningar. Jag gillar inte den tanken! Men vet inte vad jag ska göra åt den!

Men dagen har slutat bra iallafall, vi besökte min äldsta dotter Therese o hennes man Patrik. De är nu i hans mors stuga i Furuboda. De bjöd på underbart god rökt lax med potatissallad. Och till efterrätt jordgubbar och glass och eftersom jag behöver järnrik kost tog jag om av jordgubbarna! :) En promenad till havet var ju ett måste när man enligt mitt tycke befanns sig på en av Sveriges vackraste platser ( och jag har sett många), östkusten i Skåne!

Inget ger mig så mycket ro som att sitta vid havskanten....nu delade inte alla den åsikten men jag är glad över de minuter jag fick....Offrade mig som vanligt... och i morgon ska jag offra mig ännu mer men till det återkommer  jag i morgon! Titta o njut!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0