Många järn i elden...

Äntligen har det vänt minsann! Orken finns här kanske som aldrig förr. Och fördelen är att jag får ta mig ett järn varje dag...:) Ja, goa vänner i form av en järntablett, tro inget annat! Igår bestämde jag mig för att ta upp mitt konsultarbete för partylite igen, vilket känns mycket bra! Och utan att jag behövt göra något särskilt har jag nu två bokningar redan, inte illa tycker jag. Dessutom har jag börjat jobba på hemmet idag. Det är länge sen jag såg fram emot så mycket att börja efter semestern som iår. En hel lång sommar jag jag varit borta och det var med glädje i hjärtat jag gick över tröskeln idag. Att jag sen gick ut med lite nya spännande arbetsuppgifter var bara roligt! Men till det återkommer jag då alla inte fått den nyheten ännu.

I kväll är jag trött men det beror bara på att dagarna är fulla precis som de ska vara! Saknar dock min kvällsarbetande man...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0