Ny vecka och nya utmaningar och möjligheter!

Det var nästan att jag kom ifrån mitt kvällsbloggande, för helgen att varit full av så mycket annat. Lördagen bjöd på kräftkalas med familj o vänner till långt inpå natten. Och söndagen gick i trötthetens tecken...hehe men ändå började vi flytta åt en vän och besökte en annan vän så den dagen gick den med. Sista semesterveckan inleddes alltså idag med vanliga hushållsbestyr, lite flytthjälp och annat som hör dagen till. Mannen har börjat arbeta idag och hade det inte varit för att vi igår plötsligt fick reda på att han skulle köra kvällspass så hade det kanske inte känts så tungt...men man måste se möjligheter i allt så det gör vi! Min älskade syster ringde i kväll vilket gjorde mig mycket glad för hon verkade piggare än på länge! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0