Timmen är sen....

men jag måste ju kasta in ett inlägg! Ojojoj, idag har det varit mycket kan ni tro! Mannen och jag trodde vi skulle vara smarta och vinna både tid o annat idag när vi skulle handla så vi beslöt oss för ett besök på Coop Forum i Burlövs center...Nåja, nu är det 15 år sen jag var där sist, då den gången var jag höggravid och fick sockerfall och nära ett svimanfall på toan, så var det dock inte idag :) men mina vänner det är ingen bra idé att handla i en affär man inte känner när man har bråttom och dessutom var det DYRT! Men men jag överlevde ju shoppingturen som slutade på citygross, där skulle jag kunna handla i sömnen...:) I eftermiddags tog vi tåget till Malmö för idag invigs den stora malmöfestivalen med en gigantisk kräftskiva på stortorget. Jag minns jag tänkte redan förra året att undrar vad alla utländska turister tror om en massa svenskar som sjunger snapsvisor och äter konstiga djur?? men i år ni ficka jag syn på en japan med kamera på magen som glatt dansade med granntanten...:) Och som sig bör inledde kommunalrådet sen många år festivalen och en stund senare gick han runt och hälsade på sina undersåter.....Jag trodde igår att jag skulle offra mig för jag gillar inte folksamlingar, men nej! Jag har haft riktigt trevligt! I morgon kommer vänner o familj för att äta dessa djur tillsammans med oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0