Julvecka!

Måndag i julveckan...borde vara en stressens dag men nej idag har filmen fått råda! Ledig dag och det har jag tagit vara på! Det har varit mycket länge och det känns i kroppen, men jag gör vad jag kan för att mota det! För innan julafton är det ju en del som måste hinnas med såsom jobb och shopping! Idag har också varit en tankens dag, kanske mest för att jag haft tid att tänka. Saknar min mor som alltid men särskilt till jularna...Ibland kan jag få för mig att jag försöker dröja mig kvar i det gamla men inte är det väl så?

Funderar på julklappar...ja jag har inte börjat men varför frångå traditionen?? :) Nåja har jag planen klar brukar det gå fort! Det är ju tradition att shoppa dagen före julafton så varför inte i år också??

Svärfar fyller år idag men svärmor är sjuk så kalaset blev inställt! tråkigt är det för hos dem finns alltid en särskild värme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0