Kanske man skulle prova att skriva ett inlägg....

Det var länge sen jag skrev, och det känns inte som jag har lust nu heller, den gång denna blogg startades var ju för att Anna skulle kunna följa vad som händer här hemma och för att jag skulle kunna skriva av mig. Båda anledningarna finns fortfarande eftersom Anna är i Egypten....och jag mår si och så och det är alltid nyttigt att skriva. Händer saker gör det hela tiden så ämnen finns det, men någonstans känner jag att ibland kanske det bara blir klagomål och det är inte så kul.....Idag har jag dessutom tagit en lugnande som börjar hjälpa så trötter blir jag....men jag finns här och har det egntligen ruskigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0