Nystart!

Ok, har inte bloggat på evigheters evigheter men lusten börjar komma tillbaka så nu tar vi sats igen! Anledningen till varför det inte blivit gjort vet jag inte så det lägger vi också åt sidan! Så klart har det hänt massor sen sist så i vilken ände av det jag ska börja är frågan. Anna är hemma igen, det blev ju som bekant oroligheter i Egypten så hemkomsten blev tidigare än planerat och snabb. Skönt att ha henne hemma är det ju, även om jag dagligen önskar jag kunde gjort mer för henne.... Min Elin har blivit antagen som utbytesstudent....så nu börjar en enorm jakt på stipendier! Förslag emottages! Sen har jag ingen kvar hemma... Ja, ja det är ju så livet är, och jag önskar alla mina barn allt gott och att de ska ha det bra och nu vill Elin  detta så då kör vi! Min Kalle har äntligen fått arbete vilket är så honom väl unnat! Och min Therese ska gifta sig....till midsommar! Jösses va åren går fort! Som mamma vill man alltid gör mer än man kan för sina barn, men mina pluttar har det bra nu och det är jag så tacksam över!

Till sommaren blir denna dam sambo igen...för ett år sen trodde väl ingen att det skulle hända igen...men lite så är det att vågar man inte så vinner man inte, eller hur?
Min Mats betyder så mycket och snällare man får man nog leta efter.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0