Solrosor och ringblommor....

Trädgårdsarbete idag....efter att ha röjt nedervåningen några dagar var det dags för ogräset. Jorden är på plats några fröer i jorden. Ja, jag fejar och gör alldeles för mycket för på lördag är det Elins konfirmation, och jag gör det för hennes skull med glädje! Men nu ska jag kräkas lite.....har jag fått hjälp? kanske bygger jag själv upp alla måsten men jag lovar er det finns de som hade undrat på lördag varför det hade sett annorlunda ut, huset upp o ner och skräp överallt. Jag fick en fråga igår, hur mår du? nja inget vidare och har alldeles för mycket att göra inför lördagen...svaret?? Ok...... Fattar ni jag vill bara lägga mig ner och strunta i allt men VEM ska då se till att Elin får SIN dag?? Nåja för våra gäster som kanske läser detta så ska ni veta att jag ser fram med glädje mot lördag eftersom så många vill komma på elins dag! Så för henne och för er skull ska allt vara perfekt!

ps. jag vet att det finns några som inte kan vara här o hjälpa till och ni ska inte ta åt er! för ni lär jobba på lördag :) nej detta gäller andra.....och kanske mest mig själv....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0