Sommaren kommer....

Till att börja med så vill jag be Anna o Mats så mycket om ursäkt för gårdagens inlägg...så klart måste jag ha förstått att ni skulle reagera men det var ju inte ni som skulle det....men nu lägger vi det bakom oss. På mitt hjärta idag vill jag förklara ännu en sak så alla mina vänner åtminstone fått en möjlighet att förstå. Som ni kanske minns så gick jag in i väggen den 27 augusti förra året. Ja, datumet sitter som en smäck.....jag grät i tre dagar och tiden efter har varit lång och ibland svår. jag kan konstatera att sviterna efter är att jag fått sjukdomen depression o ångest. Ibland slår den hårt tillbaka och det är det den har gjort denna veckan....Det är en svår sjukdom för den syns inte på utansidan.....vågar man visa sig ute eller inte?? ja, om jag orkar gör jag det annars låter jag bli och är det någon som undrar i denna byn får de fråga!

Men jag laddar o vilar inför Elins dag på lördag! Idag fick hon ett mycket trevligt kort från sin farbror o faster! Och flugor och getingar har anlänt.....sommaren kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0