Lycklig mamma!

Mycket tankar rumlar som vanligt runt i huvudet. Mycket i almenackan hela tiden vilket jag faktiskt tror är bra. Helgen fick i sista stund planeras om av olika anledningar men den har passerat lika fort ändå! Idag har jag och min Elin varit i Lund. Och så skönt det var att få komma till den stan....Fyndade skor och tummade på att vi ska handla skor varannan månad! Kanske hinner vi upp i annas antal :) Efter detta fynd letade vi oss fram till Lunds dans och musikal gymnasium! Öppet hus var det och vilken underbar känsla man fick! Elin var efter tidigare besök på estet programmet i Hässleholm en aning orolig, men vi kände båda samma känslor efter idag! Nåja, en aning bekymrad kanske för vissa balett inslag men det blir bra!

När vi kom hem hade underbara Anna gjort klart min blogg! Visst är den fin!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0