Om allt bara kunde vara enkelt.....

Ibland glömmer man bort att man är värdefull.... Det är en jobbig vecka. Min Anna flyttar på fredag...och jag tror inte jag behöver berätta för alla mammor vad jag känner inför detta. Jag försöker minnas hur jag själv kände det en gång för länge sen när jag lämnade hemmet, eller kanske framför allt när jag lämnade min mors hem.... Sen finns det så mycket annat också som borde ventileras och som jag borde finna en lösning på men jösses, jag kan inte....men någonstans hittar jag styrka och vandra vidare. Det finns så många där ute som inte har det alldeles enkelt så visst har jag det bra. Fick i veckan en intresseanmälan att arbeta ideellt för en kvinnojour och ja där tror jag att jag kan göra nytta efter all den erfarenheten jag bär med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0