Ledig Lördag!

Fick mig en liten tillbakagång igår, det känns idag men nu är jag på väg igen! Framåt är det enda som gäller, inte sant?

Igår var vi och firade svärmor! Gott och trevligt var det! Dessutom ringde min syster och berättade att hon lyckats med en stor bedrift! Att samlas oss tre systrar! Så i november ska vi ses när min systerson äntligen kommer hem efter att han varit utomlands så många år!

Idag stod det bak i min almenacka så det har jag gjort! Kladdkaka, äppelkaka och en provkaka som inte blev så bra men nästa gång...hehe Annars står inte så mycket på agendan idag, jag ska laga tacopaj till middag och tillbringa kvällen framför tvn så jag vilar vilket mina kära vänner är noga med att påpeka att jag måste och visst har de rätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0