Under bearbetning....

Bloggen är under bearbetning av min goa Anna! Mitt liv är under bearbetning av mig! hahahaha jo men visst det är väl så varje dag! Jag hoppas vi alla har mål i livet och min själ det har jag med! Och baske mig ska jag lyckas, även om jag vissa stunder kan fundera hur i jösse namn det ska gå till! Men igår startade min första rekryt! Hurra! Och om några veckor är den andra i gång! Och det ska väl inte vara så svårt att hitta fyra till som vill ha ett jätte roligt jobb??? i dagens arbetslöshet! Direktförsäljare är väl ett av vår tids äldsta yrken? Gårdfarihandlare.....hehe

Nej, lätt o lagom är slut så jag får väl ut i kylan och besöka byaffären!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0