Ord på fel sätt....

kan skada mer än man tror. Jag vet att det inte alltid är så lätt att veta hur man ska förmedla sitt budskap så någon annan ska förstå, men jag tror kanske att det måste finnas sätt som inte sårar lika mycket som andra.
 
Vissa förstår vad jag menar mer än andra precis som vanligt. Men just nu går jag igenom nåt jag aldrig trodde jag skulle. Men övre makter har provat mig många gånger denna höst, varför kan man undra? jag har väl visat att jag fixar det mesta? Visst, man går stärkt ut jag vet, men någon gång måste det vara nog! Vi befinner oss nära botten men därifrån är vägen bara rakt upp!
 
Orken sinar....men kära vänner håller mig uppe! Och envis är jag då jag är född värmlänning som dessutom älskar pepparkakor....
 
Man ska kanske inte gnälla, det finns många som har det värre, det vet jag men man är sin egen skit närmast inte sant? Men snart, mycket snart kommer jag med glada nyheter, jag bara väntar på signalen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0