Förändringar...

Jobbet som undersköterska är bland det bästa jag gjort! Och då menar jag inte slitet och värken och stressen ej heller politiker som inte förstår vad mänsklig vård är! Nej jag menar all den tacksamhet vi får från de vi tar hand om! Den anhörige som idag kramade om mig och sa TACK! för allt du gjort för mor! Nåja det är bara mitt jobb, men oj vad vi lever länge när vi får höra såna ord. Förändringar kan slå snabbt i min bransch, inget man vänjer sig vid men man lär sig att leva med det...

ja jag har ont! Jösses jag hoppas det är en muskelinflammation....jag får väl se om jag får en stund över att ringa efter läkartid! Men nu soffläge så jag kan jobba i morgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0