Lugn torsdag...??

Frågetecken bara för att dagen inte är slut... Funderade nyss på vad jag skulle dryfta idag. Ni känner till den där känslan att man skulle gjort annorlunda någon gång i livet? Nja, ingen rolig känsla kanske men jag tror att vi alla drabbas av den någon gång. Nu menar jag inte att jag ångrar nåt jag gjort, för nej DET gör jag INTE! Men vissa saker att varit väldigt mycket enklare och lättare att lösa om man gjort annorlunda...Fundera på den ni....Det är nu jag tänker på mamma och längtar efter henne mer, jo jag tror alltid hon hade kunnat lösa alla mina problem, fast nej...så klart hade hon inte det fast hon så klart var världens bästa mamma! I mitt hjärta känner jag ändå att jag finner lösning! Tror ni den ramlar över mig?? hehe För uppdatering av min värk, nej vi tar o skiter i det! Jag hörde av en kollega idag att en av läkarna på vc hade hånfullt undrat om hon trodde att hon skulle bli sjukskriven??!! Tack för den påminnelsen, jag har sen två år tillbaka bestämt mig för att jag vill inte ha tid hos den läkaren, eftersom han inte tyckte jag skulle vara hemma när jag gick in i väggen, experterna tyckte en vecka senare att jag absolut inte fick jobba...Touché! Nej, vissa skulle kanske fundera på pension!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0