Jobb, mat o mello!

Jag varnade sambon för dagens blogginlägg...Servicemänniskor är vi båda med schemalagda arbeten, ofta jobbar den ena när den andra är ledig, inget optimalt men just nu får vi leva med det. Som kvinna tror man då att man ska slippa tänka på mat osv, när jag jobbat och han är ledig...men nähä! Kliver över tröskeln, och får frågan: har du funderat på nån mat? Nähä! Det har jag nu inte, som tur var så var jag inte så trött, om så hade varit fallet hade han inte velat vara min sambo...:) När sen jag frågade vad han hade gjort idag, förutom att ta emot tvättmaskinsreparatören (JA, den är lagad) så var sagan all när han svarade jag har satt på fönsterkroken i vårt rum!

Just nu sitter jag med hårfärg i håret...det gråa ska bli blont. Ny look, mamma sa dottern som hjälpte mig, -Men hallå! Jag har ju alltid varit blond...tills det gråa kom! :)

I morgon drar vi till Stockholm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0