Kisserunda??!!

Denna rubrik är kanske rolig för en del medans andra kanske inte fattar poängen men strunt i det! Trötta och kanske kanske en aning flamsiga, fast bara en aning intog vi andra och sista utbildningsdagen idag! Vissa procedurer måste genomgås när man har en hoper medelålders kvinns i sällskapet, så ock kisserundor! hehe har vi lärt oss nåt?? O, ja bättre handledare får man leta efter! :) Nåja, skämt åsido så kommer vi göra ett mycket bra jobb, det är jag övertygad om! Grupparbetet hade vi kollegor inget problem med så klart men som vanligt har jag inte lärt mig att hålla truten så redovisa?, ja det gör du, Anneli för du pratar så bra! Hm......ja prata kan jag men bra?? hehe

Hem blev vi släppta med varsitt diplom. Och när jag och en kollega väntade på tåget, fick vi underhållning från första parkett! En något överförfriskad herre kissade på ett träd utanför stationen, farbror blå kom och fick med möda in herren i bilen! Det var hans kisserunda! hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0