Sjuk tisdag...

Jag är hemma från jobbet med en sjuk fot! Ja jag vet det låter konstigt, men jag har fått ett sår mellan stortån och nästa tå, ringtån? Det gör i vilket fall som helst ruskigt ont. Doktorn ville idag att jag skulle äta penicillin så nåt är det nog, men det går över. Händer och fötter är bland det viktigaste vi har så ja jag är förstiktig! Och vårdpersonalen tar en på största allvar måste jag säga när det står diabetiker i journalen! Så denna tisdag har inte inneburit stort mycket mer än sittandes arbete här hemma och besök på vårdcentralen.....Regnat har det, tur att mannen klippte gräset igår, så kanske kanske även vi har en grön gräsmatta senast i augusti :)

Å andra sidan var det många i byn som klippte gräset igår, de hade kanske också hört väderprognosen?



Gräs och hav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0