Hänsyn....

Ordet hänsyn är väl nåt de flesta av oss fick med oss med modermjölken, eller? I samhället i stort saknar jag ofta hänsynen! Hur lätt sårar man inte en medmänniska med fel ord? Ja, man ska säga vad man tycker men ofta så kanske det sårar mer än hjälper? Vi gör väl alla fel ibland och kråkor kan hoppa ur munnen men utstuderad elakhet är bland det värsta jag vet! Men jag har varit med länge och varit med om mycket så ingen ska kanske försöka sätta sig på mig...för jag biter tillbaka. Jag låter ingen sätta sig på mig, men tyvärr kommer sårande människor emellan ibland när jag öppnar skyddsrocken.
 
Men jag vet vad jag kan och vad jag är bäst på och så småningom lär det märkas utåt! Planer finns på olika håll och jag är stolt över vad jag åstadkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0