Veckans händelser!

Mycket tankar om barn,vänner, förväntningar ja livet i allmänhet fyller huvudet denna första söndag i september!
 
Förra helgen var en helg jag ska minnas länge! Fredagen bjöd vi till kräftkalas, trädgården fylldes med familj och nära vänner! Inte trodde jag väl att jag hade så många vänner...men faktiskt allihopa är nära vänner, kanske var vi inte det när de kom men när de gick! Ett mycket kärt återseende blev det med Suzanne... Hon är en sån vän som man kan ta upp tråden med precis där man slutade sist även om det gått mycket lång tid! En annan tankeställare fick jag när gästerna skulle bjudas, och nej jag lyssnar inte på rykten! Så därför kom det till en och annan ny vän!
 
Efter en lång natt med Suzanne och alla andra kröp jag, nåja inte bildligt men iallafall i säng för att på lördagsmorgonen bege mig mot Ronneby Brunn med alla härliga Fridor! Kvinnor med varma hjärtan som lägger sin fritid på att hjälpa kvinnor i nöd! Fint väder och god mat på spa gav mig en lång god nattsömn! :) Söndagen, ja då var det MIN födelsedag! Fast jag är till åren kommen älskar jag min födelsedag! Saknaden efter mamma är denna dag lite större än andra dagar men familjen kom och det väger upp all saknad!
 
Veckan har bjudit på en del besvikelser trots allt....men jag kämpar med att förstå dem! Samtidigt som jag önskar mota bort dem! Men livet går vidare och mot nya mål!
 
Alla byter vi sida i livsboken ibland och om en vecka vänder jag blad, efter sex år byter jag arbetsplats. Skrämmande och spännande på samma gång!
 
Till slut vill jag bjuda er på en bild fylld med kärlek och värme!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0