Nu bubblar det över igen...

Om jag kunde förstå varför jag slarvar med bloggandet?? Hjärnan blir ju alldeles överfull med tankar och intryck och jag vet inte allt. För en tid sen kom det in en tavla i vårt hus. En ganska stor tavla, som nu vissa i familjen tror det ligger en besvärjelse över och ja det gör det nog också. Egentligen är detta ingen tavla släkten måste spara, så nu ska den ut! Men först måste jag veta om den kan inbringa några kronor till mig och syster...Nåja, första lediga stund ska detta problem lösas. Tiden efter att tavlan kom in har faktiskt varit omtumlande på många vis! Men lite glädje har den inte kommit åt, och då tänker jag främst på att jag ska bli farmor! Underbara Kalle väntar sitt första barn tillsammans med Veronica. Jag träffade Veronica idag, hon ville komma på kaffe och stackars henne vad jag pratade! Hon hade nog skavsår i öronen när hon gick. Men iallafall så syns nu mitt barnbarn...En liten men ack så fin mage.....Hela familjen förbereder sig på att ta emot detta barn...jag ska inte avslöja könet ännu, men det kommer att bli ännu en stark individ i denna släkt....:) Min syster väntar förresten också på sitt första barnbarn nu i dagarna, gammelmoster vill jag kanske inte heta om jag kan undvika det utan jag tror jag väljer min systersons förklaring: Ärketant!
 
Tack och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0