Segt värre!

Sen kväll och endast jag är vaken. Ja för er som brukar följa den fina blogg ni kommer kanske att märka att jag skriver även på en annan blogg from med nu. Den kommer jag att använda i "debattsyfte" Haha nu vet jag det är en del som tänker, vad har hon nu fått för idé?? För en tid sen kom den kanske lite galna idén att jag kanske skulle försöka få en bloggplats på en tidning, jag skrev en del texter som jag fått lästa av vänner och som tycker att dessa var så bra, men tidningen nappade nu inte. Deras förlust :) Så nu vill jag ha ut dem på annat sätt och valde nu att lägga dem på en annan blogg bara för att ni ska kunna välja om ni vill läsa mina kanske politiska tankar också. Ja vi får se vart det landar. Just nu finns inte så mycket ork som bekant.
 
Idag tog jag mig i alla fall till jobbet för ett möte. Hemvägen till stationen gick i mycket sakta mak men i sällskap av goda kollegor. När nu min nya läkare? valt att behandla min anemi med tabletter så tar det en lång och oerhört seg tid! Och i detta läget orkar jag inte tjata så jag gör som han säger....
 
Ute är det mörkt och det står 14 grader på temperaturen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0