Bröllopsveckan

Så är nu den bästa dagen detta år över och jag ska försöka dela med mig. I början på veckan kände familjen mer stress än jag... Menyn blev klar i sista stund i mitt huvud. Elin vek servetter av glatta livet och det bakades i sösdala och Malmö! Blommor hämtades på A- blommor i Höör. Mycket fina blommor till ett billigt pris! Denna affär rekommenderas varmt! Min goda underbara vän gjorde den fantastiska buketten, tärnbuketterna och bordsdekorationer! Systrarna gjorde snittar i rask takt! Plötsligt var det fredag, handla, möblera, genrep och dukning. Placering...blir det bra??? Laga mat, baka tårtor. Alla skakade på huvudet o undrade hur jag skulle hinna....


Kommentarer
Postat av: Maya

Vilka underbara rosor! Jag ska med gifta mig, om bara några veckor... härlig känsla! Önskar dig lycka till och massor med kärlek i ditt liv!
Kram

2013-09-25 @ 18:53:38
URL: http://mayashideout.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0