Malmö i mitt hjärta.....

Satte mig på tåget idag, åkte ner till stan som jag älskar. Malmö är så vackert. Strosade runt, shoppade lite. Slank in på min nya favoritbutik, Mandala på södra förstadsgatan. Handlade chakrastenar...en ametist, en sten som ger kraft, skapar lugn och gör oss trygga. Och en bergskristall som ger balans och öppnar upp. 
Åt lunch med en vän som märkte mitt lugn.... <3
 
Tog tåget till mitt barnbarn, är ju hennes dag idag! För två år sen kom detta flickebarn till oss, vi som väntat så länge. Hon är hela famljens ögonsten och det vet hon. Idag fick hon farmor på knä i der nya bamsetältet...finns ingen annan farmor går ner på sina onda knän för än sitt och kommande barnbarn. :-)
 
Jag har det bra nu, blir nästan gråtmild när jag tänker på det....det är min tid nu. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0