Tankar, tankar och mer funderingar

Midsommarhelgen kom och gick. Gudskelov...gillar inte helger längre. Försöker förstå varför och försöker förklara för andra. Men du har ju familj var det nån som sa, ja det har jag och världens bästa också det är inte det som är grejen. Jag har allt man kan tänka sig behöva, tak över huvudet, bra jobb osv osv men alla saknar vi nåt,eller? Alla tänker men nu då? Jag står inför ett vägskäl på sätt o vis, ja bara jag vet hur jag tänker....jag jagar vidare efter det jag saknar. Vissa förstår inte sitt eget bästa...jag är bra eller som mina töser säger, bäst. Finns några som inte borde låta mina egenskaper falla genom deras fingrar. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0