inget inlägg fast jag varit ledig idag....

men här kommer några rader i sista sekunden! Tydligen missade jag telefonsamtalet från england idag! Typiskt att man måste gå till affären ibland....!Jag har inte gjort så mycket idag, skvallrat med bekanta, druckit deras kaffe och sånt. igår kom ett besked som gjorde mig glad... min operation verkar bli av i slutet av november!! sakta men säkert börjar jag fundera över vad jag gett mig in på, men kirurgen som skall göra ingreppet är en av europas bästa så det ska väl bli bra.... nu ska jag sova så jag orkar jobba i morgon...

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hallå!

Jag hann somna innan jag hade koll på fjärren.

MAken hann inte ens ner ioch kolla på tv innan han skulle iväg och jobba.

Ha en skön dag!

Kram

2008-10-01 @ 10:38:57
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: anna

Som jag sa innan så tror jag att du har kommit i goda händer! :D Och ja; GÅ INTE TILL AFFÄREN NÄR JAG RINGER! XD

2008-10-01 @ 10:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0