Leendet säger allt...

idag har varit en helt vanlig arbetsdag, är trött i ben och fötter men tänker på den sköna behandlingen igår! På jobbet märks tydligt den omorganisation som kommunen har tänkt sig, stämningen är tryckt och osäkra människor försöker hävda sig! men men.....på med leendet och in och gör jobbet så går allt!

En hälsning till anna: Efter samtal från bengtssons så har jag fått veta att hoppet att få se bordtennis i OS i London 2012 har ökat eftersom stjärnan börjat träna igen!

Jobbar igen i morgon så jag tittar in på kvällen!


Kommentarer
Postat av: Kattis

Åh, tack gumman. Det värmer.

Dottern är frisör.

Den lilla går Hotell & rest. däremot.



Jag mår bra...men som du säger, det kan bli lite mycket förväntningar ibland. OCh då tog jag bort en liten del...men det räcker med nån dag.

Kram

2008-09-26 @ 22:30:27
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: anna

MEN WOOW, FAM VA GUUTT! DÅ KANSKE MAN SKA STANNA HÄR I LONDON TILLS 2012 :D HEHE, om du pratar med bengtssons så häsla att det var ett bra val han gjorde!! :)

2008-09-27 @ 01:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0