Oj oj oj vad mycket som händer på en vecka...

minns inte vad jag skrev om sist men det var väl över en vecka sen verkar det som...I måndags var vi på studentfest i Helsingborg! Barnen blir stora....vet ni vad det betyder....jag blir äldre...haha Lägger ut en bild på mig och mina systrar

nu kanske ni inte alla ser vad jag ser på denna bild...men jag är inte längre störst fast jag är yngst...haha Skulle önska att alla förstod hur det känns....hihi det har aldrig hänt förut!

Och idag har vi varit på 90 årskalas hos vår mors kusin...den enda som finns kvar på den sidan...



jaja garderoben måste bytas ut...jag vet det kommer så sakteliga....
Det blir allt för nu, ska titta film....men lovar återkomma med en massa tankar om livet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0