Hur länge ska jag orka....??

med vadå? undrar ni nu kanske?? ja, mitt enkla men kanske banala svar får bli allt...För er som hängt med under dagen så vet ni att jag igår kväll sent fick en undran...jaja den släppte ganska bra mitt på dagen. Då kom nästa, som hade med utredningen att göra...den har jag försiktigt lagt över på två av mina bästa vänner, Ingrid och Björne...fy skäms...ni har ju eget..men ni tänker som jag så därför litar jag på att ni kommer fram till samma som jag hade gjort. Så när jag gjort det kommer nästa....som slutar i en urladdning som lilla dottern hörde ända in i sitt rum....Tårarna rann och jag skrek....hemsk mamma jag är....:( ligger den tanken ganska still vad händer då?? Jag hamnar på ruta ett igen men det ska jag nog snart få svar på hoppas jag...

En av mina vänner på Facebook skrev för en stund sen: Tar saken i egna händer...Ingenting blir som man vill om man bara går och väntar....???????????? Är detta vad jag borde? ge mig ett tecken....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0