ont..det gör ont

Jag har ont i min fot!!! kan det finnas något som heter kronisk inflammation för det tror jag att jag har. Borde njuta av att det är fredag men smärtan är olidlig! Dessutom är hemmet uppochner och bara väntar på att bli städat inför veckans kalas! Annars har det varit en bra dag på jobbet. Vid fikat satt vi och pratade några stycken ( minsta dottern var med också) Så sa min kollega på skämt att jag skulle vara snäll och då frågade jag en gammal ganska dement dam om inte jag alltid var snäll, då tittade hon på mig och sa: jaså!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hejsan!

Skönt att få vara ledig....och festa, hihi.

Jag ska på 18-års kalas.

Ha en kul helg.

Kram

2008-08-22 @ 21:47:02
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: anna

Jaa, äntligen kalas :D Har längtat som tusan :)



Hmm, jag kan tänka mig vem det var var som sa:jaså! haha Men du vet ju att dom inte vet vad dom svarar på så man ska inte ta åt sig :)

2008-08-23 @ 11:31:59
URL: http://saywhatnow.blogg.se/
Postat av: elin

kalas kalas.. !!! :) Mamma fyller 40! mamma fyller 40.....! :)

2008-08-23 @ 17:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0