snuvigt....

är det idag! Någonstans ifrån har det kommit in en förkylning och ont i halsen! Sa till Elin i morse att nu ska jag inte pussa på dig så jag smittar dig! Hon har ju luciakonsert i skolan och på äldreboendet i morgon och i kyrkan på lördag! Men jag tror inte hon saknar mammas pussar....haha
Igår bakades det lussekatter här hemma. Jag tänkte först inte baka pepparkakor i år men så traditionsbunden som denna svensk är så drar det i tarmen idag, så det blir nog att sätta deg till i morgon... vad vore en jul utan pepparkakor bakade efter mormors recept? Dessutom ska vi ju ha hjärtan i granen, eller hur, anna?

Kommentarer
Postat av: Anna

DÅ KLART VI SKA HA HJÄRTAN I GRANEN, Lova atr ordna det!!! Föresten brukar det vara mitt jobb att göra hjärtan, hoppas att ni sköter MITT jobb bra i år! hihi ! <3

2008-12-11 @ 23:30:20
URL: http://saywhatnow.blogg.se/
Postat av: Kattis

Hallå!

Nu är jag sjuksriven för.....något. Trötthet, ledsamhet typ.

Så nu ska jag vila, vila och vila lite mer.

Synd att alla människor är hemma så man inte får vara ifred så mycket.

Ha en skön kväll!

KRAM

2008-12-12 @ 17:18:57
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0