Nu är min helg slut......

Allra först vill jag skriva till anna: denna gången var det inte någon av de äldre...

Har en ledig dag innan man ska på det igen...Pratade med chefen idag om det som hände i lördags....Och ja, jag tänkte och gjorde rätt! det är så skönt att veta att inte jag gjorde fel.....I morgon börjar pulvret...Hämtade paketet med alla påsar på byns paketutlämning, vilket är ica-affären i detta fallet....Ett jättepaket som dottern bar hem......utanför affären mötte vi en äldre dam som tidigare haft restaurang i Höör, hon frågade om det var jultidningar i paketet, nej jag berättade vad det var.... Stackars dig sa tanten, ja visst sa jag jag saknar din mat svarade jag......T o m elin minns hennes köttbullar......

Kommentarer
Postat av: anna

Men gah, nu blir jag nyfiken! Nu får faktiskt ta och berätta för lilla mig! :P

2008-11-03 @ 20:34:42
Postat av: Kattis

Hallå!

I morrn ska vi ringa till ortopeden dit remissen är ställd och se om man kan komma jätteakutfort.

Men hon har fått en Citadon så hon var värkfri ett tag iaf.

Suss gott!

Natti

Kram

2008-11-03 @ 22:25:40
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0