en dag kvar...........

att jobba! sen är jag ledig i sju dagar....Och av dessa ska jag spendera de flesta hos anna i london! Det ska bli så skönt och roligt! vi ska åka med samma lågprisflyg som anna brukar.... jag har inte sett några av deras plan så jag har någon konstig bild i huvudet att det är gamla plan som knappt håller ihop....Man kanske får hjälpa till att flaxa....haha
Nåja, ni kanske förstår att jag har lite resfeber....att jag dessutom ska ha två döttrar med mig varav den ena kan vara en liten fnitterlisa....det kanske blir som reklamen on zonic eller vad den nu heter, ni vet den där gubben trycker på en knapp och grannen försvinner ut genom taket ur planet..............

Kommentarer
Postat av: Kattis

Godmorgon!

Åh, vad härligt at få åka till London.

Jag har åkt med mina döttrar och då är en flygräddd och den andra älskar att flyga. Sist fick jag ge den flygrädda lugnade för at vi överhuvudtaget skulle komma hem, hihi.

Ha en fin dag!

KRAM

2009-04-27 @ 08:16:31
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0