Födelsedag...

idag! tack kära familj och alla vänner som grattat mig på min födelsedag! Jag har haft många som kommit ihåg lilla mig idag och det värmer mer än ni kan tro! Livet är ju ganska omtumlande annars just nu så mitt hjärta blir alldeles varmt när jag tänker på alla som tänker på mig....I morse väcktes jag av mina tre flickor sjugandes för mig...Två av dem var bärandes av bricka med kaffe och skorpor och presenter, den tredje låg kvar under täcket och sjöng...så vackert! Sen bar det av till jobbet och så fort jag fick syn på mina kära arbetskamrater som också finns på FB fick jag fler gratulationer...TACK! Efter jobbet bar det av till affären och inhandlade dagens middag...då familjens tradition är att födelsedagsbarnet väljer middag så föll valet på kyckling...Efter middagen fick jag med mig alla mina flickor på en promenad...behövde rensa huvudet tänkte jag....men se dessa underbara flickor var på sitt "bästa" syskonkärlekshumör så det blev inte så mycket av det där med att rensa huvudet....haha Åter hemma väntade princesstårta och budapestbakelse...orkade dock endast knappt halva bakelsen.....Men så gott! Tack till alla men särskilt till mina barn! jag älskar er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0