Onsdag...

morgon jag hade sovmorgon...och vad händer då? jo vaknar tjugo över sju...tankarna börjar fara rundor och sen var det kört! Med skönhetssömnen....En timme senare kommer elin upp med håret på ända....VARFÖR ska vaktmästaren klippa gräset så här dags?? Nedrans gubbe...haha Har glömt hur mycket tonåringar behöver sova....Annars är allt lugnt....ska jobba i kväll hoppas det också blir lugnt! I morgon följer jag elin till kastrup....bäst hon är snäll i kväll annars kanske jag åker själv så får hon stanna här och jobba! hihihi

Kommentarer
Postat av: chatter-boxen!

shit.elin är verkligen ingen tonåring än! Hon kommer alltid vara en liten skit för mig ;)

2009-07-08 @ 23:19:00
URL: http://saywhatnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0