En glad dag...

idag! Och ja som vanligt kan jag inte dela med mig av den här.... men det kommer så småningom. Men ni som läser är ju vana att jag skriver i gåtor. Jag funderar ibland på året som gått och på allt som hänt...och för den delen också inte hänt! Men som de fyra små orden jag springer förbi på jobbet ibland, allting har sin tid....Jag har haft ett ganska märkligt lugn den sista tiden, kanske för att jag i mitt hjärta vet att allt blir bra bara jag ger det tid...nu tänker ni kanske, VAD blir bra? Ja, det blir bra för mig och för de som står mig närmast! Jag ska dela med mig av mitt horoskop i en tidning...Nu försöker du njuta av allt som går här i livet. Du är kanske inte så rik på pengar men har förmågan att hitta guldkornen i tillvaron. En skön positiv inställning! Singeln är inte desperat just nu, du har tålamod att bygga upp något långsamt eller mer på sikt. Utmaningen: Lättjan Satsa på: avkoppling.

Ja, ni som vet, vad säger ni om det??.....:)

Kommentarer
Postat av: anna

det horoskopet var ÄMNAD för dig! ;)

2009-11-23 @ 23:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0