Kulor...choklad...och likrummet...!

Ja vilken dag det varit på jobbet!! Jag skrattade så jag grät!!! och fru arbetskollega och jag förlängde våra liv med minst en vecka var!  Alltså ni vet hur konstigt det kan bli när den ena...i detta fall jag är ganska törstig efter det andra könet....Jaha....ett reklamblad med julgranskulor var det som förlängde livet...Undrar vilken färg man ska ha på kulorna i år? ???????????? hahaha ja jösses vilken fantasi jag drabbades helt plötsligt! Sen kommer nästa grej...vet du en sak? Neej....vad? Choklad är bra för orgasmer!! hoppsan nu fick jag veta varför jag älskar choklad!!!! Och lunchrasten...ja den intas av två trötta kollegor i varsin soffa i det rum som förr var sista anhalten...Tack kära kollega! vad hade jag gjort utan dig???


Kommentarer
Postat av: aanna

hahahahah vilka klockrean kommentarer!! :D

2009-10-25 @ 18:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0