God Morgon!!!

Torsdag morgon, 4.4 grader..nu åker morgonrock och tofflor på direkt man kommer upp ur sängen....Gårdagskvällen bjöd ju på ljusvisning. Mycket trevlig...måste jag säga. Tillfällena fanns ju där vi av olika anledningar kom in på andra saker än mina ljus....haha Ja vad avhandlades i disskusionen...Idol, chippendales, gastro by-pass...ja, ni ser. Men så roligt! Dessutom handlade de bra....fast jag har två visningar kvar denna månad är jag nu uppe i den summa som krävs för att jag ska anses aktiv denna månad...
I kväll ska jag på regionsmöte med partylite i kristianstad...innan dess så kanske dagen bjuder på fönsterputsning. Möjligt, men vi får se...ja, det är ett helt företag när jag ska putsa fönstren ut mot gatan. Tre fönster i var rum, två oppnas åt samma håll vilket betyder att det ena kommer man inte åt att putsa på utsidan....man får hänga halvvägs ut genom det tredje....Ja, mina barn vet vad jag menar, de har alla varit inblandad i denna procedur...häromdagen var det sonen som oroligt nästan höll i mina ben; mamma du håller väl i dig nu??? Så, kära bybor ser ni något underligt på husfasaden så är det bara jag....som putsar fönster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0