Det finns inget värre än aktiv dumhet.....

Efter en ganska kort natt och en bra lång dag är jag nu väldigt trött...men det blir kanske som igår...jag somnar på soffan, vaknar och går in i sängen...klarvaken...sen kunde jag inte sova på ett par timmar...varför? Ja, man funderar på livet och de val man gjort....samtidigt som jag ser med spänning på framtiden...Kanske inte så konstigt att John Blund inte knackar på min dörr...Men alla vänner runt mig som ser vad som händer stöttar mig...det känns så skönt! vem vet, snart kanske jag får kalla in patrullen...vilken för övrigt växer för var dag....Livet är ju som en berg-och dalbana, men nu befinner jag mig snart på toppen...sen kan allt bara bli bättre...inte sant? Det är bara att spotta i nävarna, ta nya tag och följa med i nerförsbacken...

Carpe Diem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0