4 Januari...

Idag finns det några födelsedagsbarn, ja antagligen ganska många men två vill jag säga grattis till...till min äldsta och käraste vän från skoltiden, Monica ett stort grattis på födelsedagen från mig! jag vet inte om det bara är jag som med åldern verkar bli mer känslig och "blödig" men jag känner stor lycka över att ha hittat Monica igen...Kanske vi inte känner varann som vuxna men hon vet hur jag hade det som barn...och mycket i det vuxna livet hänger ihop med barndomen...
Dagens andra födelsdagshyllning går så klart till Gabriel som idag fyller 13 år! Gabriel är Elins äldsta barndomsvän... Och son till en av mina bästa vänner! När jag tänker på vad han har fått gå igenom trots sin unga ålder blir jag alldeles ödmjuk...ja jag vet Boel att han är frisk och för det ska vi vara lyckliga men Gabriel är en STARK person som det kommer att gå bra för...För hans mor vägleder honom trots alla jobbiga motgångar. Och till hennes hjälp dyker jag ibland upp som gubben i lådan...:)

Dessutom kanske ett litet...grattis till...mig själv, har faktiskt namnsdag idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0