När jag väl lyckades...

nästan släppa min ena undran...då dyker nästa upp. Jag fick i och för sig ett glatt besked att mitt målsägarbiträde blivit godkänt vilket gläder mig mycket för hon har mitt största förtroende! Men det innebar också att alla tankar på det kom igen...Ja nu är jag inte dummare än att jag förstår att det kommer vara så en tid men det är iallafall jobbigt... Allra helst skulle jag vilja vara någon annanstans just nu...Men jag sitter här och jag måste igenom detta också...och ja jag fixar detta också men vägen fram är iallafall jobbig...Sen är den stora frågan om jag ska begära......det får nog mina närmaste vänner berätta för mig vad de tycker...så BERÄTTA! Ni vet vad jag menar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0