Sjukskriven....

Har aj aj ont i min hand...men strunt i det. livet är bra härligt iallafall, Om 21 dagar kommer Anna hem och vilket mottagande hon ska få....:) På fredag ska jag åka med syster till tylösand...minns inte när vi gjorde något ensamma sist?? Härligt, ska det bli! Och nästa helg då mina vänner är det jubileum...:)

Om jag ändå trots allt ska ägna några ord kring min hand så kan jag bara undra hur vården är upplagd i vårt samhälle? Galet tycker jag det är, svullet och ont men kan man få besked på vad det är och varför? nej, det verkar svårt... Många gillar läkaren i byn som jag normalt inte har men som har hand om min hand :) hehe men iallafall så saknar jag den gamle som slutat....inget knussel där inte, letade orsaker till han hittade det!

Pratade precis med vårdcentralen....snälla sköterskor finns det iallafall! Som gav besked som ioch för sig inte sa så mycket emn iallafall...

Kommentarer
Postat av: anna

21 dagar kvar :)



Stackars mammas finger :)

2010-05-11 @ 11:21:55
URL: http://saywhatnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0