Energi från alla håll!

Det känns som jag suger åt mig energi från alla håll! Hb provet är mycket bra idag och det känner jag så klart stor glädje över! I morse fick jag resterande av källaren röjd! Det är nästan kul att gå ner i min källare nu...:) Minns ni Pierre Isaksson som sjöng Då går jag ner i min källare, där lever jag sällare för där jag har min gamla ångmaskin?? Nåja jag har ingen ångmaskin men en hel del minnen som följt mig genom livet...jaja jag har slängt en massa! Men den lilla rosa klänningen med svarta prickar som jag hade i ett-två årsåldern ja den lever sitt liv i källaren och den lilla dockvaggan min blinde morbror gjorde till mig när jag var runt fem....Apropå minnen så fick jag en ny vän på facebook idag, en gammal klasskamrat ända tillbaka från lekis som det hette på den tiden. Utan att han har vetat det så har han beytt mycket genom åren fast vi inte haft kontakt sen vi slutade nian. Jag har faktiskt i mina gömmor i källaren ett kort från luciafirandet på lekis där han är utklädd till sockerbagare :) Det ni! Och varför betyder alla vänner från förr så mycket? ja, mer än man tror själv kanske, men för mig är det nog ett tecken på vart jag en gång hörde hemma och man har gemensamma minnen med. Låter det konstigt? Kommentera gärna för det är ganska intressant om fler tänker så eller om jag har gått och blivit sentimental alldeles själv....Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0