Vissa dagar vill man bara packa undan långt ner i källaren!

Okej, det är en sån dag idag men inte ska jag gnälla över det! Läste i en fin blogg om varför vi tyckte om att läsa hur andra har det en helt vanlig svensson dag...det är kanske just där man finner kraften när man ser att alla minsann inte har det så mycket bättre än en annan? Man kan lätt tro att andra har guldkant alltid, eller hur?

Barnen har sommarlov! Minns du dina egna sommarlov? Jo, ett och annat minns jag med! Promenaderna med mamma över Gräsdalen i Karlstad som idag är köpcentrum.....4h-gården intill som luktade av koskit....myggen ute hos mormor på Råtorp, pappa som packade bilen när vi skulle till Skåne på semester, ja ni ser när vi börjar gräva kommer minnena fram. Minnen som format mig och minnen som gjort att även jag utvecklats! Ja, jag är glad för vad jag har och för vad jag gjort i mitt liv. Fortsättningen kommer bli än bättre! Bara jag packar undan såna här dagar som idag illa kvickt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0