Rälsen ligger snart lagd!

Jag läste någonstans att när man fyller 50 år så ligger rälsen lagd och tåget rullar på! Och nog kan det vara sant? Så jag ska iallfall ägna mina sex år fram dit att lägga rälsen som jag vill ha den! Dagen idag har kanske lagt en bit, vi får se. Jag hoppas kunna visa er hur så småningom! Annars är min helg slut liksom som för många andra, men för vissa som just nu arbetat färdigt så börjar er helg! :) Själv har jag två ganska långa veckor framför mig, men slutet kommer att vara bra och dit längtar jag! Stockholm! En helg i maj, kan det bli sämre?

Fyndade förresten på loppis idag, 8 böcker för 20:-, nåja jag kom hem med tre jag redan hade men vad gör det? Finns kanske någon som vill ha dem?! :) I övrigt 2 tomtar, handmålade sådana precis vad jag var ute efter också. Nu hade jag ju inside tips så ja...att de sen ville sälja dem alldeles för billigt, ja jag betalade faktiskt 30 kr mer än vad som sades, men det är också alldeles för billigt! Så småningom kommer dessa vara värda betydligt mer :) nåja, kanske inte men fina är dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0